Subject: Ettepanek Eurojusti Eesti liikme assistendi määramiseks
From: Mariann Rünk
To: "JM info Shared MB"
Cc: "Einar Hillep", "Marianne Tiigimaa"
Date: Mon, 29 Jan 2024 09:09:06 +0200

Tere!

Saadame riigi peaprokuröri ettepaneku määrata Euroopa õigusalase koostöö
üksuse Eurojust (The European Union´s Judicial Cooperation Unit) Eesti
liikme assistendiks Riigiprokuratuuri abiprokurör Mari Vunk, töö asukohaga
Eestis.

Heade soovidega

 <http://www.prokuratuur.ee/>

Mariann Rünk
Nõunik
Personalitalitus

     5858 0757
  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Isik, kes ei ole
märgitud kirja adressaadiks, ei tohi seda kirja mingil viisil kasutada.
Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja
saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.